Reklamacje
Rreklamacje w sklepie internetowym Ars Beauty
Reklamacja gwarancyjna
Dokładamy wszelkich starań żebyś otrzymywał produkty najlepszej jakości i w pełni sprawne. Gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji. Zadbamy o to, żeby każdą sprawę rozwiązać możliwie jak najszybciej i pomyślnie dla Ciebie.
Jak zareklamować zakupiony produkt?
Formularz
Reklamacje zakupionych towarów będą rozpatrywane jedynie gdy zostanie dołączony do nich odpowiedni formularz który należy wydrukować i wypełnić (pobierz formularz) . Dokładne wypełnienie pól formularza ułatwi i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wysyłka produktu reklamowanego
Przed wysyłką towaru należy go dokładnie wyczyścić (czyszczenie niezbędne do wykonania reklamacji będzie odpłatne). Bezpiecznie zapakowany produkt należy odesłać wraz z ww. wypełnionym formularzem i dowodem zakupu na adres: Ars Beauty, Styrska 20, 04-188 Warszawa. W przypadku pozytywnej decyzji zwracamy koszt wysyłki gdy ten był najtańszy z możliwych.
Decyzja
Po otrzymaniu towaru rozpoczynamy proces reklamacji. Na podjęcie decyzji i poinformowanie Cię mamy czas do 14 dni. Czas wykonania naprawy lub wymiany uzależniony jest od takich czynników jak warunki i rodzaj gwarancji, typ uszkodzenia, wady.
Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru?
Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. W przypadku stwierdzenia niekompletności lub uszkodzenia towaru zobowiązany jesteś w obecności Kuriera do sporządzenia protokołu reklamacyjnego który powinien mieć ze sobą ( protokół jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). W następnej kolejności poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.
Więcej informacji o procesie reklamacji uzyskasz kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.